ayseguloks Bat 4 kasım . sağ kasık ağrısı , bel ağrsı , uyku , sık idrara çıkma arada böyle bi baş dönmesi herşey olup adet gören var mı kendi kendime mi kuruyorum
gunesveguney ayseguloks benim bat 28’i 1 hafta önce kasıkta ağrı batma baş dönmesi başladı hatta işyerinde revize indirdiler uzandım kalbim çok atıyormuş şirket doktoru dinlen biraz falan dedi, şimdi 2 gün var reglime kasıklarımda çok fazla batma ağrı var.Ara ara midem dönüyor sanki. Bide uykuya doyamıyorum 🥹 Sabah test yaptım çok silik çıktı inşallah vardır 🥹
Eli0-fffffff ayseguloks bence hamilelik belirti de vermeyebilir. Benim hamilelik boyunca hissettiğim tek şey bebeğimin tekmeleriydi. Birde sinir sıkışması yaşadım son günlerde yani adetiniz geçtiğinde hemen test yapabilirsiniz belirtiniz yoksa. Varsa zaten yapın😂💓
Roonniee Ben de sık idrara çıkma halsizlik ve dehşet şekilde uyku vardı iş yerinde uyuyordum regl 1gün geçtikten sonra testle pozitif öğrendim
Sibellll_123 Ben test yaptm silik çkmştı 4 gün önce dün yaptm çizgi falan yok bekliyorum baklm bu arada olurda 3üncü 8 ve 6 yaşında kızlarım var
Yaprakunallar Benimde 12den sonra 5 gün kaldı suanda bat,erken test yapsammı yapmasammı gidip geliyorum 😔
Yaprakunallar Evet gerçekten öyle üzülürüm diye elim varmıyor yapamıyorum tutuyorum kendimi bir yandanda çook meraktayım