Esenburhan123 Merhaba arkadaşlar adetim 10 gün geçti idrarımda yaklaşık 2 haftadır tuhaf bir koku var ve kokunun yanında bulanıklık var. Test yaptım negatif çıktı. Gebeliğin ilk zamanları idrarında bulanıklık koku şikayeti olanlar oldu mu yada değişiklik olan
Aysedgrlikrkmz Esenburhan123 kan testi yaptırsana canm Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşaallah 🙏🏼
Esenburhan123 Beyzatls evleneli çok olmadı ama polikistik over vardı bende istiyoruz bebiş inşaAllah hayırlısıyla