Limonlukekkk benim bebiş de bir aylık ve gaz sancısından mı bilmiyorum ama bu gece hiç uyumadı sabaha kadar kıvrandı uyanık kaldı, bir dakika bile uyuyamadım. Umarım uykuları düzene girer bebeklerimizin, gerçekten çok zor valla başım çatlıyor gözlerim sızlıyor bir aydır uykusuzum.