Perşembe günü kan testi yaptım negatifti. Bugün adet olmam gerek ama olmadım ağrım da yok. Bu zamana kadar hep sabahları adet olmuş şekilde uyanirdim tedirgin oldum. Normalde 14. Gün yumurtlama görürdüm ama bu ay 16 ve 17. Günde gördüm. Geç döllenme gibi bişey olabilir mi bu durum
Bilgisi tecrübesi olan arkadaşlarim yardım edin