20-21 haftalara kadar kustum. Hatta çoğu zaman safra bile kustum. Gastroenterolojiye bile gittim hamilelikten hamilelikten dedi geçiştirdi. Hiç bir hap fayda etmedi serum bile.. İçtiğim suyu kustum. Her gün 30a yakın kez kusuyordum bazen kan geliyordu tahriş oluyordu. Ne yaparsan yap geçmiyor maalesef. Bi 1 aydır iyiydim şimdi büyüdükleri ve baskıları tekmeleri arttığı için tekrar hafiften kusmalar cayır cayır yanmalar hazımsızlıklar başladı. Rabbim yardımcımız olsun maalesef zor bir süreç