Busravezeytin Kızlar birşey sorucam sizlere. Doğum belirtisi olarak ilk suyumuz gelirse hemen hastaneye gitmeli miyiz yoksa duş hazırlık vs. vaktimiz olur mu? Emin olamadım bazıları su gelir gelmez beklenmez diyorlar. Bazıları da sancıların sıklaşana kadar işini gücünü gör diyorlar. Siz ne diyorsunuz ??
Aysktr Busravezeytin suyun geldikten sonra bebeğin enfeksiyon kapma riskiyle karşı karşıya kaldığı için vakit kaybı olmadan hastaneye gitmeyi öneriyorlar
SerpilG Busravezeytin güzel bir soru sormuşsun benimde aklımdaydı. 36 haftayı yarıladım artık lazım olabilir bu Bilgi 😁
Migrenligebe Busravezeytin burdan ogrendigim kadariyla sancilarin arasi kisalana kadar evde durulabilir ama su gelirse hemen hastaneye gidilmeli
Busravezeytin SerpilG ben de yarın itibari ile 36 haftalık oluyorum artık kafamda deli sorular modundayım 😂
Zeyynep Ben bilmiyorum sadece bugün acile gittim çok sancım vardı kasılmaların oldu benden önceki hasta suyun gelmiş ama sancın yok deyip eve geri git dediler bilmiyorum devlet diye başından mı savdı
Zeyynep Busravezeytin bide arkasından şuraya bi düzgün acil hasta gelmiyor diye sitem ediyor gerçekten nefret ediyorum devlet hastanesinden 😒