Dün doktora gittim sancım vardı ve ciddi idrarda enfeksiyon çıktı bebek kanala girmiş baya aşağıdaymış doktor antibiyotik ler verdi bu durumda olan varmı erken doğum riskin yüksek dedi çok panikledim yatıcaksın dedi dınlen kalkma bebek yukarı çıkması lazım yardım kızlar sizde karşılaştınız mı bu durumla