Mavideniz61 Bebeğim acil sezaryenle doğdu dün akşam ama ciğerlerine su kaçmış yenidoğan yoğun bakıma aldılar :( antibiyotik veriyolar , böyle olan var mı ne zamana düzelir çıkar acaba 2800 gr doğdu
Leylaaa_46 Mavideniz61 kilosu iyi kısa zamanda kendini toparlar merak etme . Anne karnında mı su kaçmış
kubra16_ Mavideniz61 aynı sebepten 10 gün kalmıştı oğlum ve 33 haftalık doğmuştu 2 kilonun da altındaydı 10 gün içinde 2 kiloyu geçti ve çıkarmıştık şimdi 4 buçuk yaşında
Mavideniz61 Leylaaa_46 doğduğunda kaçtı sanırım ciğerinde su gözüküyor anti biyotik tedavisi başlamışlar en az 1 hafta kalır diyorlar 🥹
yysmnn Mavideniz61 geçmiş olsun üzmeyin kendinizi tedavisi olan şeyler neticede, şuan benim bebeğimde küvezde 11 gün oldu akciğer enfeksiyonu oldu oda dua edelim hep sağlıkla yanımıza gelsinler
nazligiz Merhaba bebeğinizin son durumu nedir benim bebeğime de 35 haftalık doğdu 3 gündür küvezde solunum sıkıntısı yaşadığından aldılar
Mavideniz61 nazligiz merhabalar 11. Günde çıktı bebeğim şuan sadece sarılığı var evdeyiz çok şükür 🤲🏻