Gmzgns çok normal burada her yazılanı okumamanızı her denileni kendinizle bir tutmamanızı tavsiye ederim herkes hemen kötüyü düşünüp bende yaşadım bebeğim düştü kaybettim vs yazıyor ama bu derken karşısındakinin hamile olduğunu korkup endişeleneceğini unutuyor. Aynı şekilde başıma gelmişti lekelenme yaşadım ve haftasonuna denk geldi bi korkuyla ilk zamanlar tecrübesizlikten buraya yazdım herkes bebeğin düşüyor benimde başıma geldi kaybettim falan yazdı bende gerçekten düşük yapıyorum sandım yazılanları okuyup öyle korktum ki eşimi de okuduklarımdan dolayı etkilenip çok darladım sonra çok şükür bebeğim gayet sağlıklıydı 1 hafta progestan kullanıp bıraktım ne olur ne olmaz diye doktorum vermişti ama buraya kalsa ölüyosun bitiyosun o yüzden ben olumsuz şeyleri okuyumuyorum ve başıma bişey gelincede asla yazmıyorum çünkü burada çok tuhaf insanlar var felaket tellali gibiler olmasa bile olduruyolar