17+2 koyu kahve akıntı gördüm devamı gelir mi diye günlük ped taktım ama neden böyle oldu yani çok değil miktarı az ama daha 2 gün önce doktora gittim herşey yolunda dedi kan idrar verdim sonuçlarını pazartesi göstereceğim bu normal mi neden oluyor yaşayan ve doktora giden varsa lütfen yardımcı olabilir mi