Mucu Selam kızlar bebek bezi stokluyor musunuz hangi markayı tercih ediyorsunuz 17.haftama gireceğim çok mu erken almak için veee bebekte bazen pişik oluyor bezi sevmiyor vs diyorlar alırsak nolcakk sevmezse Serdar ortaç(kafamda deli sorular)
dilaradoyan Mucu hiç erken değil zaten her şeye zam geliyor ve sonuçta bu bezi alıp kullanacaksınız mutlaka. Ben çok benek bezi denedim en çok goon’dan memnun kaldım. Pişik durumu olur mu bilemiyorum tabi bebekten bebeğe değişir ama her özelliğiyle en çok memnun kaldığım goon oldu
Esra_nurr Mucu ben çok almak istemedim dediğin gibi pişik olur diye şimdilik bi tane yeni doğan aldım baktım bişey olmuyor illa ki indirim olur bu sefer ona göre çok alırım
ozgese-s Stok yapmak bana doğru gelmiyor çünkü ilk oğlum da aldığım bezler pişik yapmıştı bir çok bez deneyerek cildine iyi gelen bezi buldum
gul-vii Pampers Protection kullanmistim kizimda Galiba pisik vs sorunu yapmayan tek bez olabilir 😂 Simdide onu stokladim 👍🏻