Zehranurikilik Kızlar cinsiyeti siz ne hissederseniz o çıkıyo mu ben erkek hissediyorum çoğu beni gören kişilerde erkek diyor 2 hafta var daha öğrenmemize ama tabiki evlat kızda olsa sevinirim zaten eşim de kızda olsa bizim yavrumuz diyor ama hep içimden erkek geçiyor sizin de içinizden geçen cinsiyet oldu mu
Selin-Merve Zehranurikilik Ben ilk öğrendiğim andan itibaren hep kız dedim eşim rüyamda erkek gördüm dedi ve kızımız oluyor 🩷
Mom_185 Zehranurikilik canim benimde eşim hissetmişti erkek dedi sürekli oğlumu bekliyorum şu an 26 haftalık olduk
TKumsall Zehranurikilik ilk bebekte başta kız istediğim içindi heralde kız bence dedim ama sonra erkek hissettim istemsizce oğlum diye sevdim hep oğlum oldu şimdi ikinciye hamileyim başından beri kesesi farklı kesin kız olacak dedim erkek olacak diyenlere istemsizce sitem ettim felan hep erkek olur buda dediler eşimin ailesinde bi tane kız torun var oda benim oğlumdan hemen sonra doğmuştu şimdi ikinci kız torun geliyor valla demek ki çok emin konuşmamak lazımmış
Wolf13 İlk bebeğimde oğlum olacak demiştim oğlum oldu, şu an hamileyim hep kız hissetim ama doktor erkek gibi dedi bakalım 🥰
Minikkus098 Wolf13 ay benim de oğlum da kesin erkek dedim şimdi kız hissetmiştim bide sanırım çok istemiştim ama doktor cuma günü erkek gibi dedi
Bebisiminannesii Zehranurikilik ilk cocugu.da erkek hissettim erkek oldu, ikincisinde kiz hissettim erkek dediler yine. Bence bu biraz ne istediğinlede alakali :)
Hilalyrdkl Zehranurikilik evet bende oldu hisselerime çok güveniyorum zaten kuvvetlidir . İlk hamileliğim kız bence demiştim , kızım oldu . Hatta o zaman benim ikinci çocuğum olursa o erkek olur hissediyorum demiştim . Şimdi hamileyim bunda da hep erkek dedim . Erkek bebek bekliyorum bu seferde . Sağlıkla gelsinler inşallah her biri ♥️
Kardenizz Zehranurikilik valla 4 haftalıkken hamile olduğumu öğrendim ben o andan beri herkes bana erkek dedi çevremdekiler sadece iki kişi kız demişti bende eşimde erkek hissediyoduk ama tabi cinsiyetin önemi yok doktorumuz kız müjdesi verdi kimininki doğru çıkıyor kiminin ki yanlış benimki yanlış çıktı 😅😅
04052016mh Zehranurikilik ben iki oğlumda da hissetmiştim doktora bile gitmeden erkek diyordum kendi kendime, şimdi 3.ve kız hissediyorum doktor da büyük ihtimal kız dedi bakalım artık 😊
Duygutlk Zehranurikilik ilk bebeğimde kız hissettim kız oldu bunda erkek hissettim başından beri doktor kız gibi dedi belli olmuyor bence hisler yanılabiliyor ben hala erkek hissediyorum o ayrı 😄
Fatmadali Zehranurikilik ben bekarken bile hep ilk kızım olacak derdim hamilelikte herkes erkek gibi duruyor dedi belirtilerimi hep erkeğe benzettiler ama yok dedim kızım olacak 🥰 şuan 18 haftalık olduk ve kızım olacak inşallah 🙏🏼 ♥️
Ayse_nurrr Zehranurikilik şuan 10 haftalık oldu erkek hissediyorum sürekli belirtilerim de erkek bebeğe çok benziyor diye heralde ağır geçirmiyorum hamileliğimi kusma uyuma kilo alımı olmadı sabahları sadece midem boşken bulanıyorum kusuyor gibi oluyorum o kadar ailemde de kız bebeğe hamile olup ağır geçirenler olduğu için belkide hayırlısı olsun 🌸
Zehranurikilik Ayse_nurrr bende hiç ağır geçirmiyorum mide bulantım hiç yok aç karnına bile olmuyo sadece halsizlik ara sıra uyuyorum birde zayıfladım ama karnım top gibi belirgin oldu dışardan belli olmuyo ama evde biz farkediyoruz bir de akşamları daha çok şişiyo gündüz normal
Eliffffkkkkkk 12 haftalık olduk, ilk öğrendiğim gün rüyamda karnımı oğlum oğlum diye sevdiğimi gördüm o yüzden hep erkek olacak diyorum, eşimse tam tersi kız olacak diyor, bakalım kimin tahmini tutacak 2 gün sonra kontrolümüz var merakla bekliyorum 🫣