Balbebek012 Cinsiyetimiz belli değil aslında belli ama göremedik 😭😭😭 çok merak ediyorum her şeyi düşünüyorum cinsiyeti belli olanlar bu teori doğru mu kız bebek solda erkek bebek sağda mı ❣️
gunom Balbebek012 kaderimiz aynı sanırım bizde 21+4 günlüğüz hala cinsiyeti bilmiyoruz hayırlısıyla pazartesi günü detaylı ultrasonumuz var inşallah öğreniriz. Benimde hep sağımda ve ortada hissediyorum hayırlısı bakalım
Sara_bebek kumrucanim evet bende ilk hamileligimde doktora sormuştum ortada demişti sonuc kizdi ikinciyi sormadim bu erkek yeni oğrendik cinsiyeti
Balbebek012 Gokturkmom_ ℅97 tutan teoriymiş bu 🥲 oranı da yüksek sizin tutmuş ben bir öğrensem cinsiyeti herkesi rahat bırakacağım da 😅😅
Balbebek012 gunom maşallah size büyümüş annesi 💕💕💕 detaylıdan kaçamaz eninde sonunda göreceksin az kalmış ama ben 13+1 deyim diğer iki bebeğim 12 de gösterdi ama bu bebişin cinsiyetini göremedi doktor 😭😭😭
Balbebek012 Nurbl ayy nette%97 doğru yazıyor 😅😅😅 hiç ama hiç tutmamış siz de aslında şu mantık var kese solda görünce doktor kız sağda görünce erkek der hemen bu kadar kolay olur aslında
Anne2829 Balbebek012 ilk kızımda soldaydı şuan ikinci gebeliğim 6 haftalıktı kese sağda demişti gerçekten sağda hissediyorum şuan 17 haftalığız bugün inşallah cinsiyeti öğrenicez bakalım tutacakmı☺️birde kalp atışı sayısına göre ayrım yapıyorlar ama ne kadar doğru onu hiç bilmiyorum ☺️
mcansu Balbebek012 valla doğru mu bilmem ama ikinci gebeliğim ikisinde de bu hipotezi karşıladık 😅 ilki erkekti sağda hissettim ikinciyi solda doktor %70 kız dedi bizim nazlı arkadaş da kendini doğru düzgün göstermiyor 19 haftalık olduk ama pek umurunda değil 😅