Kızlar sabah test yaptım önce çok dağıldı sonra hafif beyaz ikinci çizgi vardı sonra ikinci çizgi çok hafif pembelsti artı med malesef hep yanlış oluyormuş genelde ama başka test bulamadım aşırı derecede ağrım var anlamadım çok umutluydum o kadar belirtim vardı bugüne kadar hiç gece kaldıran bi adet sancım olmadı kesin tuttu diyodum kendi kendime ama bilmiyorum elimde bi tane daha aynı testten var onu şimdi mi yapsam yarın sabah mı
