Kızlar üç gün önce ve dün gece test yaptım bat dündü. Bütün ay belirti yaşadım hamilelik ilk testimde idrarı az dökmüşüm ilk çizgi bile çıkmadı idrar çizgilere geçmedi sabah bi baktım ama çift çizgi sonra bidaha yaptım negatif . Dün gece gene yaptım negatif oldu ama uyuduk sonra sabah gene çift çizgi 🙄 var mı yok mu anlamıyorum