Ben 36 haftalığım dün kontrolüm vardı ultrasonda herşey normal çıktı nst’ye girdim düzenli sancım çıktı şok oldum çünkü ben hiçbirini hissetmiyordum doktorda şaşırdı sonra belki vücudun susssuz kalmış olabilir dedi doktor serum taktılar serumdan sonra yine bakalım dediler serum bitince tekrar nstye girdim normal çıktı. Sancım çok yüksek çıkmıştı nstde yani o neydi başıma gelen anlamadım