Bende geçen bu sebepten dolayı götürmüştüm benimde oğlum iki aylık 3 gün yapmamıştı kasıyodu hep kendini en son makattan kaldırılan o ılactan verdi 5 gün yapmassa kullanın demişti bende mamasına çay kaşığı zeytinyağı koyuyorum gaz damlası falan kullandım yaptı şükür yaptıı sizin biraz daha fazla gibi doktorlar 5 güne kadar normal diyo bebekliğindeki gibi sürekli yapmıyıcakmış zaten masaj yapmaya çalışın karnına belki faydasını görürsunuz ama