Herkese merhaba benim adet bitimim 9ekimdi 10,11,14,15,17,23.24,25 değerlendirdik 18ile 22 arası enfeksiyon oldum etkilermi bilmiyorum. Belirtilerim el ayak buz gibi karnım gurul gurul asırı gaz var sık idrara çıkıyorum acı koku var midem şiş tok gibiyim ama iştahım açık tükürüğüm fazlalaştı ayağıma sızı giriyor inceden namaz kılarken otururken canım acıyor bileklerim acıyor sırt kemiklerim ağrıyor halsizim hatta hasta olucam sandım yatıyorum iki gündür göğüslerim silikon olduğundan onları hissedemiyorum.. çok fazla belirtim var ama yinede şüphedeyim bu ay ilk defa denedik daha öncesinde 1 yıl yazz kullandım bir yıldır kullanmadım