Hanımlarrr TECRÜBELERRR💗💗
10 hafta 2 günlüğüz bebeğimle gayet sağlıklıyız ancak bi sıkıntımız var:(
Karnım aşırı şiş sanki 6 aylık gebelikteymişim gibi bu şişlik geceleri dahada artıyor doktoruma danıştım gazdır dedi masaj yap göbeğine dedi :( ama inanın bazen uyku uyuyamıyorum hiç bir kabızlık sorunum da yok wcye rahat çıkabiliyorum troid ilacı kullanıyorum bi tek yavaş çalısıyormus doktorum yazdı…
Kızlarr yardımcı olun saat 05:37 ve şişkinlikten uyuyamıyorum🙏🙏🙏