Hanımlar dün ikindi gibi vajina kemiğimden İç bacağıma, kalçama doğru ağrı vuruyordu. Dayanamadım akşam şiddetlendi 6 gibi sıcak suyla yıkandım, biraz hafifledi ağrı hastaneye gittik. Ebe çatı muayenesi yaptı 1 cm açıklığın var ama endişelenecek bir şey yok dedi, nst de hiç sancım çıkmadı. Eve geldik. Akşam belimden ağrı vuruyordu ama gece saat 4 gibi ağrım oldu belimden, vuran uyandım lavaboya falan gittim geri uyudum, 4,17 gibi oldu birdaha uyanadım geçince ağrı geri uyudum. En son 4,33 geçe yine ağrıyla uyandım o andan beridir belimden kasığıma, karnımın içinde ve alt tarafta ağrı oluyor şiddetli adet sancısı gibi kısa sürüyor geçiyor tekrar oluyor belli aralıklarla. Sizce doğum mu başlıyor?Pek anlayamadım. Bu saatte hastaneye gitmek de istemedim şimdi akşam zaten gittim diye. Kime sorsam bilemedim bu saatte. Uyanık olan varsa cevap verebilir mi? Evin içerisinde öyle dolanıyorum yarım saattir, sancım gelince çömeliyorum.