Aylakara26 Kızlar 36 haftaya girdim alt tarafım Ağrıyor yürünce başkı yapıyor normal mi 🙄 neden oluyor ??? Bebek zaten başı asağda 😌
CansuuAyy Aynı benim de öyle haftam da aynı😔 bende Cumartesi günü nst de sancı çıktı bide ben hissetmiyordum ama korkuyorum
Aylakara26 CansuuAyy ben de sancı hissetmiyorum ama karnım sertleştini hissediyorum kuzum bende korkuyorum😔
Cnmltm Sende benim gibi hiç yürüyemiyon ben dısarı bile çıkamıyorum bebek döndügü için baskı yapıyor sona yaklasıyoruz ondan☺️
Aylakara26 Cnmltm canım dışarda bile yürüyemiyoruz cünkü alt kemiklerim acıyor yürürken 😔 ondan hep yatıyorum Suan evet kuzum yavaş yavaş sona yaklaşıyoruz git gide ağrılar çoğalıyor
CansuuAyy Evet çok şükür yeterince geliştiler ama eşim Pazar gününe kadar şehirdışında o yokken doğsun istemiyorum. Ağrılar korkutuyor heran gelecek gibi😔
Aylakara26 CansuuAyy evet canım şanlı cıkcak gibi 🙄 Insallah esin geldiğinde bebis gelir korkma bende çok Korkuyorum ama hepimiz bu dönemeden geçiyoruz yatmakdan kalçalarım ağrıyor