Merhabalar yaklaşık 2.5 sene önce miyom ameliyati oldum.degisik yerlerde 3 tane miyom alındı.simdi 36 haftalık hamileyim ve sezaryen olacağım Allah kısmet ederse.Benim sordum miyomdan sonra hamile kalanlar bir sıkıntı hmyasadiniz mı dogum esnasında ve sonrası da