Kızlar dünden beri kuyruk sokumumdan giren sancı ve ağrı var kasıklarıma vuruyor ve sızısı kürek kemiğime kadar vuruyor alt karnıma kadar hastaneye gittim nts çektiler sancım var dendi 2 gündür belli aralıkla sancı giriyor 36+2 yim sizce doğum sancısımı sancı belli aralıkla giriyor sık değil ama gün içinde hep var sancım
Buda nts resmim