Feyzanurguc Ozgezfroglu 32 den sonra 2 haftada bir gel dedi doktorum ama bazı doktorlar sorun görmezse 3 haftaya da çıkabiliyor
Asmklc Ozgezfroglu ben 36 da basladim artik haftada 1 giricem insallah zaten bir sey kalmadi.39.haftada dogum olcak 2 kere daha baglanirim biter bir sıkıntı olmazsa