benimhikayemm Arkadaşlar merhaba. Eşimde şekil bozukluğu tanısı konuldu, ilaçla tedavi görecek bir süre. Aranızda böyle olanlar bu tedavi ne kadar sürdü ? Ne zaman sonra gebelik gördünüz ?
ayse5487 benimhikayemm bizde morfoloji bozukluğu artı spermde dna hasarı vardı 6 ay vitamin tedavisi aldı eşim biz hemen yapmadık ama korkudan 2 sene bekledik tabi başka şeyler de araya girdi ama şu an sağlıklı bi gebeliğim var
gezentianne benimhikayemm Eşimde 5 sene önce morfoloji 1 çıkmıştı 10 aydır deniyorduk yaşınız genç 2 ay daha deneyin 1 yıl dolunca tüp bebek düşünün dddi biz yıkıldık tabi Proxeed Plus diye bir toz verdi spermler 90 günde yenileniyor 3 ay kullansın dedi O esnada E vitamini ve Koenzim Q10 de almıştık. 1 ay geçti hamileydim ben bunu sadece strese bağlıyorum cunku olmuyoesa olmuyor artık tüp bebek deneriz dedik saldık ne tarihe baktık ne güne. Tatile falan da cıkmıştık kafamızdan atmıştık. Oldu yani😍 Şimdi de 2. ye hamileyim nasıl olsa bizim hemen olmuyor şimdi korunmasak yine 1 yıl sürer dedik yine tarihe güne bakmadık ilk ay hamile kaldım🙈
mrp2023 benimhikayemm iyi bi laboratuvarı olan yerde aşılama yapsanız belki şekline göre seçip yaparak aşılama yaparlarsa olur gebelik
benimhikayemm Merak ettiğim şey zaten başta soruda yazıyor acaba ne kadar süre gebelik oluşuyor merak ediyorum
benimhikayemm gezentianne doktorumuz bize de ilk başta test yapın sperm seviyesi düşük çıkarsa direk tüp bebek dedi ama morfoloji düşük çıkınca bu sefer ilaçla tedavi dedi. Bizde 10 aydır deniyoruz yani ilaçla ne kadar süre gebelik olur bizde çok istiyoruz 😔
benimhikayemm mrp2023 ilk önce morfoloji düzelirse ilaçla gebelik olmazsa bi kaç ay sonrasında direkt aşılamaya geçeceğiz