Zeynep6095 ilk doğumumda nişanım geldikten 1 hafta sonra su gelişiyle hastaneye gitmiştim sancım yoktu ve açılmam da yoktu bence nişan gelir gelmez açılma olmuyordur bu gebeliğimde daha nişanım gelmedi haliyle 31+4 üz ama 1 cm açılmam var açılmayı sancılar etkiliyor diye biliyorum canım belki senin gibi olanlar vardır yukarıda kalsınn