Aysgl1119 Kızlar 19 haftalık hamileyim. Bu aralar kasıklarımda ve belimde agrılar oluyor. Korkuyorum açıkcası sizdede oluyor mu ya da bilgisi olan var mı
Counselor Aysgl1119 ben 37. Haftamdayım senin haftalarında benim de ağrım oluyordu. Hatta ilerleyen haftalarda ara ara yine oldu. Doktorum normal olduğunu söylemişti.
mdnslmn1 Yusufali canim bebek yelinden de oluyomus bebek yeli giriyomus anneye annem doguma kadar sürer dedi
Sevdaguzeltepe Bende 10 haftalık hamileyim benmde karnımdaki kaslar acıyor bu haftalarda normal mi karnım gerilir gibi oluyor içi acıyor 😒