Premsems ben tek isim taraftarıyım hayatını iki isimle zorlaştırmayın benim o şekilde iki isimliyim zorlandım, okulda zorlandım adımı yazarken, arkadas ortaminda herkes baska isimle sesleniyor ailenn bir ismi seciyor diger adini kullanmiyirlar yaziktir..28 senedir yük oldu bana… adım uzundu, soyadım uzun, esimin soyadı uzun kızlık soyadıma da veda ettim bu sebeple😊 Aybüke olsun sadece güzel bence 🌸