Aydemirdilan Arkadaşlar bende evde test yaptım iki tane aynı test aldım birisini yaptım pozitif çikti ardından emin aolmak için ertesi gün gene yaptım bu sefer negatif hiç bir şey anlamadım
Aydemirdilan Bilmiyorum adetim dokuz gün gecikti adet düzensizliği vardı bende kadın jinekolojiye gitim üç ay tedavi oldum düzeldi folik asit kullanıyorum şuan
Aydemirdilan Şuan en çok yaygın olan şey bende mide bulantısı hafif ama çoğunlukla kendimi halsiZ hissiyatı var
Aeell Aydemirdilan bunlar hamilelik belirtisi surekli uyumak halsizlik mide bulantisi göğuslerde hassasiyet
Aydemirdilan İnşallah bu benim ikinci gebeliğim olucak ilk çocuğumda 17 yaşımda oldum anne sezaryen doğum şuan kızım 3 yaşında
Ozlemsevgi Arkadaşlar birşey sorcam geçen gün test yaptım. Silik çıktı dün kan verdim betam 51.92 çıktı bilgisi olan var mı sonuç pozitif mi oluyor
Havvabektas Ozlemsevgi daha çok yeni beta 50 çıkmış benim ikinci gebelik ilki kalbi durdu o yüzden heyecanıniz anlıyorum Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize
Ftmms12 Oykuenes20 hayırlı olsun. Canım erken gebelik testleri hep öyle çıkıyor bide normal gebelik testini deneyin sonucu görürsünüz