Hazucak Ya günlük rutine bağlı yorulduğunuzda falan da oluyor ,dinlenin geçecektir. Benim de olmazdı ara ara olduğu zamanlar oldu yorulduğum zaman şuan31+5 olduk bir haftaya yakındır ağrı çekmeye başladım benimde bebişin büyümesine bağlı artık sanırım doktorum normal dedi