Tomucuk12 çok şükür 🤲🏻 ben henüz tam ayaklanamadim. Doktor ,34-35 den sonra kalkarsın dedi. Yani ufak tefek islerimi yapıyorum ama günün büyük çoğunluğu yatıyorum hala. Bugün bir de 3-4, defa falan baya doğum sancısı gibi ağrım oldu hepten korktum. Belki de ben evham yapiyorum bilmiyorum. Şükür bu zamana kadar geldik bundan sonrası daha güzel olur inşallah ❤️