Ben reyhanlı da oturuyorum. Burada mmt amerikan hastanesi var özel. Cihan beye gidiyorum hamileliğimin başından beridir. Çok memnunum. Doğumumu da onda yapacağım inşallah. Çok ilgili acil bir şey olduğunda aradığımızda hemen cevap veriyor, sorunlarla hemen ilgileniyor. Genel olarak hastalarıyla ilgili ve güler yüzlü bir doktor. Hatayı bir çok yerinden gelen hastası var.