Pinartmd pazartesi kadın doktorumda rutin kontrolüm var, onun icin dün kan vermişdim rutin kontrolde istediği değerler ve lökosit 17.7 cıkmış crp yok ama pazartesi bakar belki ona. Bana cok yüksek gelmedi sizin lökosit de yüksekmiydi ?
Bugün 5. Günüm ve yine kötü uyandım bu normal grip olamaz boğaz baş ağrım vs bukadar uzun sürmezdi normalde🤒