yeni_anne2 oğlumda serum fizyolojik yapıp arkasından wee babynin renkli elle yapilam aspiratörunu kullandim çok çok mumnundum, ki sadece hasta olduğunda tıkanıklık oldugunda serum kullanırdım, 3 yaşında hala wee baby ile açarim, kızıma da pembe rengi alicam 🥰