Eşim Ayşe babaannesinin adı olacak dedi yanına bı isim daha koyalım dedik Hüma dedim ama daha yeni ogrenmistik cinsiyeti sonra ben biraz daha araştırdım ettim Şule olsun istedim ama eşim hayır Hüma dedik bitti degismiyoruz dedi Ayşe Hüma dedik herkse falan diyor ama benim içimden Ayşe Şule koymak geçiyor ama istemiyor diretmeli miyim yoksa napim bilemedim