Guzelanne56 Hilallly 22 den berı bende de oluyor 29 dayım ozellıkle yatağa gırdıgımde ısrarla başlıyor daha yenı nstye gırdım dün hatta nst esnasında o kasılmayı da yaşadım ama sancım çıkmadı doktor doğuma hazırlık dedı
Eco12 @Hilallly aynı haftalardayız .Benim de oluyor kontrole gittim bi sıkıntı yok dediler .Magnezyum içiyorum günde 2 tane sabah ve akşam bir de soda içiyorum ..
Eco12 @Hilallly nst ye de bağladılar şükür bi şey çıkmadı ama indan tedirgin oluyor .Şundan oluyor da demedi doktor .Perşembe gidince yine soracağım .
Guzelanne56 Hilallly bı lavaboya çıkmaya çalışın gaz sancısı da yapar bıraz yürüyün soda ıçin gaz çıkarmaya calısın
Eco12 @Hilallly soda varsa iç ,lavaboya gitmek de rahatlatıyor .Sola dönüp yatmak da iyi geliyor .Haberin olsun