Merve8155 Elif-ada- paylasilmiyor suanda nedense profilimde var gebelik testi tartismasinda kimse gormedi diye tekrar actim ama atilmiyor ordan bakabilirsiniz
Merve8155 Masalceylan paylasilmiyor suanda nedense profilimde var gebelik testi tartismasinda kimse gormedi diye tekrar actim ama atilmiyor ordan bakabilirsiniz
Merve8155 ilknurr98 paylasilmiyor suanda nedense profilimde var gebelik testi tartismasinda kimse gormedi diye tekrar actim ama atilmiyor ordan bakabilirsiniz
Elif-ada- Merve8155 Evet gördüm silik bir çizgi var hakkında hayırlısı olsun insallah güzel haberi alırsın🤲
Merve8155 ilknurr98 insallah oyledir ya kanda veremiyorum 3 gun kaldi regle beklicem mecbur ama nasil duracam iste heveslenmekde istemiyorum😑
Merve8155 Elif-ada- insallah vardir ya bu aydan umidim vardi kan da carsamba aliyorlar burda nasil beklicem bilmiyorum kuruma cizgisi boyle olmaz dimi