Premsescik Eslos bende hamileyim uyuz oldum yapma ilaç verdi doktor onu sürdüm cok kötü bişey uyuz ya
Premsescik Eylley iyileştim ama arada yine geliyo kaşıntı doktor olabilir demişti Allah kimseyi bulaştırmasın buna cok kötü