Nidasennn Allah mucizeleri verendir.. Olmaz dediğimiz ne varsa olur.. Benim çocuğum da Allah’ın mucizesi.. Doktorlar normal yolla imkansız dedi ama Allah’a sığındım dua ettim hiç ummadığım anda hamile olduğumu öğrendim.. Sen de Allah’a sığın İnşallah sağlıkla doğar🙏 Ki eğer Allah öyle doğmasını uygun görmüşse bizlerin isyan etme ya da vazgeçme şansımız yok.. Ki helal olsun sende vazgeçmemişsin yavrucuğundan.. Tabi ki insanız üzülürüz kolay değildir Eminim ki bunları duymak.. Ama şöyle düşün bizlerin şimdi sağlıklı olmamız 1 sn sonra sağlıklı olacağımız anlamına gelmiyor.. Allah vermesin tabi ama bir kazaya bakar elden ayaktan düşmemiz felç olmamız vs.. O yüzden Allah’a sığın moralini yüksek tut cnm meleğin de hissedip üzülmesin..