CanNurdan Bir oğlum var adı Toprak kızıma hamileyim 2 ay sonra bizimle inşallah onun da adı Yağmur olacak 🥰
zehra-59 Bir oğlum var adı DORUK , şimdi kızıma hamileyim onunda adı nasip olursa İNCİ olucak inşallah ❤️🙏
aysegull1 Emel_11 Benimde oğlum olacak Zeyd isminin yanına bir isim daha çok araştırdım ve sonunda Zeyd Uras a karar verdim belki size de fikir olur 😇
CanNurdan gizemm54 ya bayılıyorum Türk isimlerine. Oğlunuzun adı aşırı kudretli geldi kulağıma 😍 çok güzel ikisinin de ismi maşallah
Tugcaduman 1Cerenarslan1 badenur çok güzel geliyor kulağa bende kız ismi aradığım için baktım anlamına şarap içki demekmiş bade 🤔
Cnhavva newanne___ urazdansa uras isminin sonundaki s daha iyi bende isim arastiriyorum da harflerin de karaktere etkisi oluyo 🌸