Tgrtkrt 7 haftalık hamileydim o vakitr kadar bilmeden alerji ilacı antibiyotikler ve diş tedavisi görmüştüm ve en kötüsü en ağır ağrı kesicileri içmiştim sonra supriz bebeğimi oğrendim elhamdülillah hiçbisey olmamıştı hatta diş Dr şüphem var hocam dediğim an tüm tedaviyi bırakmıştık sonra kadın doğuma gittim anlattım gayet iyi bebeğin demişti Rabbime bırak gerçekten o kadar güzel koruyorki heleki nasibi dünyada varsa kimse engel olmaz