Muhammedmomss kizlar onvodan taraftarim ben ama sormak istedim bu supurgeler nasil kullanananiz varmi nasil onvo isimi gorurmu 3+1 buyuk evim
AnayimBenAna_ Muhammedmomss geçenlerde haberlerde bu markanın süpürgesinin yandığını patladığını görmüştüm
Semakantar Muhammedmomss ben heifer kullaniyorum 1 yildir falan cok memnunum canim supurme süreside cok iyi bence benimde evim 3+1 ve büyük tek seferde evimi dipköşe süpürmeye yetiyor şarji ve bütün filtre aparatlari falan herşeyi yıkanıyor olmasida harika tertemizz mis gibi
Aysegulerel Muhammedmomss Ben Beko markasını kullanıyorum katiyen memnun değilim şarjı hemen bitiyor ben il aldığımda 7ay olmadan bozuldu şahsen kendi markamdan memnun değilim
Berfinkorkutt Muhammedmomss ben tefal kullanıyorum ön kısmı dyson gibi ışıklı acayip rahat hafif ve çekiş gücü yüksek tavsiye ederim çokta kolay haznesini temizleyip takıyorsunuz
AnayimBenAna_ Muhammedmomss onvo dikey süpürge. Robotuda gördüm ama zaten saçma bi markaymış o ona şaşırmadım
Muhammedmomss AnayimBenAna_ Allah Allah genelde iyi seyler duymustum ama neyse vazgeciyim ondan bari korktum Allah korusun
minikbebegim06 Muhammedmomss şarjlı olanların şarjı çok çabuk bitiyormuş ve bir süre sonra batarya ömrü doluyormus ben fakirin süpürgesini aldim kablolu baya uzun kablosu var ve çekişi çok iyi
Tuyu1 Beldede phılıps var çok memnunum 2+1 evime yetiyor ver şarjı %40 kalıyor heryeride süpürüyorum banyo balkon vs dahil
Esngl29 Ben pirantech aldım birebir özellikleri benziyor ama pişman oldum tanecikli şeyler ağzında kalıyor kapatınca yere salıyor fırçası düz olduğu içinde kıl tüy hemen fırçaya dolanıyor 1 ay oldu daha alalı ama bozuldu fırçası dönmüyor şuan
Esngl29 Ben pirantech aldım birebir özellikleri benziyor ama pişman oldum tanecikli şeyler ağzında kalıyor kapatınca yere salıyor fırçası düz olduğu içinde kıl tüy hemen fırçaya dolanıyor 1 ay oldu daha alalı ama bozuldu fırçası dönmüyor şuan