peaceandlove Herkese selam kızlar bugün 19+1deyiz ilk defa içimde bir şeyler hissediyorum bebek mi bu emin olamıyorum. Tam rahmimin orda böyle damarım mı oynuyor anlamıyorum ağrı olacak gibi ama ağrı gibi de değil bir şey kayıyor sanki sizce bebeğim mi bu🥺🥺🥺❤️
Esra_Elisa8 peaceandlove evet bebito 😍benimde şuan vuruyor ikinci gebelik olduğu için tuhaf gelmedi sağlıkla kucaklarimiza alalım inşAllah
AnayimBenAna_ peaceandlove bende kızımı uyuttum uzandım karnımı seviyorum su içiyorum bebişimde kıpırdıyor 😂
Nfyhzn AnayimBenAna_ göbeğim de bi kıpırdama oluyor 15 haftaligim normal mı bide yan boşluk taraflarımda
peaceandlove Esra_Elisa8 öyle tuhaf geldi ki bana akşamdan beri başladı sürekli kendimi dinliyorum emin olmaya çalışıyorum çok tuhaf😭🩷 sağlıkla gelsinler inşallahhhh
Esra_Elisa8 peaceandlove ilk gebelikte insan tam anlamıyla bağ kuramıyor ya tamam içinde bişey var oynuyor bebek biliyorsun ama ilk his ya tam anlamıyor insan sonra doğunca kucağına alıyorsun bu benim mi diye bir şaşkınlık geliyor şuan ben ikinci gebeligimde öyle deilim herşeyin farkındayım ve orda bir bebeğin hemen hemen naptigini anlayacak kadar tecrübeliyim ilk bebeklerde insan bişey bilmiyor korku ile geçiyor iki çok rahat rabbim saglikla dogurmayi nasip etin
AnayimBenAna_ Nfyhzn normal :) erkende hissedilebilir ben 12 de çok minik minik hissettim doktoruma sordum evet olabilir hem zayıfsın hem tecrübelisin dedi. Şuan 18 e girdik hiç durmuyor bütün gün 🌸
peaceandlove Enfal_06 maşallah Allah sağlıklı uzun ömürler versin ben de bebişime sağlıkla kavuşurum inşallah 🩷🩷🩷🩷