Munse Hamileliğim başlarında su tüketimin gayet iyi durumdaydı, son iki haftadır hiç içmesem aklıma gelmez ne yapacağımı şaşırdım. Şişkinlik kuruluk hepsi hat safhada. Önerilere açığım. 😢
Mini_baby Munse ben bulunduğum ortama su matarası koyuyordum öyle geliyordu aklıma su içmeyi hiç sevmem doğuma kadar suyum hep sınırdaydı 🥲
Rabiamina Munse yanınızda bardak ya da şişe falan taşıyın. Başka türlü unutuluyor. Ben de zor içiyorum
Munse AnayimBenAna_ öyle yapmak aklıma geldi ama düşük tansiyona sahibim daha köyü olur mu diye tedirgin oldum
AnayimBenAna_ Munse he onu bilemem sıkıntı olabilir ama bir damladanda bişey olur mu bilemedim benimde tansiyonum düşük hep
Munse AnayimBenAna_ kesinlikle sanırım kendimi zorluyorum su içme konusuda bilinçaltımda vi inatlaşma durumu oluştu sanırım 😂
Ozlemrve Ben su hatırlatıcısı diye bi uygulama indirdim. İstediğiniz aralıklarla bildirim gönderiyor. Başlarda işe yarıyor ☺️
Munse AnayimBenAna_ maalesef, şu an 20. Haftadayım bu sabah aşırı bir krampla uyandım susuzluğuma bağladım onuda
AnayimBenAna_ Munse kramp magnezyum eksikliğindende oluyor her gün bir muz bir maden suyu tüketmeni öneririm birde doktoruna söylersen krampları magnezyum başlayabilir
Munse AnayimBenAna_ bi sonraki kontrolede söylerim gibi. Ayrıntılı da soracaktom aslında ama heyecandan unutmuşum 😬
AnayimBenAna_ Munse bende unutuyorum doktora bişeyler sormayı eve gelince mesaj atıyorum kadın bıktı benden 😂