Kızlar iyi akşamlar kızımız neredeyse 6 aylık oldu ve ben bir isme karar vermiş değilim başta Meryem dedik ama insanlar beni çok soğuttu eski isim olduğu için Umay isminide çok beğeniyorum fakat caiz mi bilen varmı bilgisi olan varmı kuran geçmiyor evet ama caiz olup olmadığını bilen biri varmı acabagikirlerinizi bekliyorum