Fatmanur250 Kızlar 10+5 Şuan midem aşırı derecede çok ağrıyor karnımı da ağrıtıyor neden olur o olur mı geçer mi ilerleyen zamanda neden bu kadar çok ağrıyor biri yazsın lütfen
Gunesmom_ Fatmanur250 soğuk süt için bana iyi gelmişti bu dönemde yediğinize içtiğinize dikkat edin gaz karın ağrısı yapar ayağınızı sıcak tutun . Geçmezse doktorunuza danışın
Semakantar Fatmanur250 yiyip içtiginizle alakali olabilir hazim sindirme sistemi cok yavas oldugu için mide ağrısı olur birde üşütmemeye dikkat edin o hem midede sancilanma agri alt bolgedede sancilanma agri yapar tabi cok şiddetliyse doktora bi gözükün
Fatmanur250 Zeynepgmsbs61 ilçede yaşıyorum da geçmesini bekleyim mi sabah mı gitsem bilemedim 2 3 haftadır midem agrıyordu karnımı da ince sızı sızı ağrıtıyordu bugün yatırmayacak kadar çok ağrıdı taş gibi sanki ta sırtımı ağrıtıyor ağrı napsam bilemedim
Zeynepgmsbs61 Fatmanur250 benimde ilk zamanlar ağrım cok oluyordu sızıntı da şuan 19 haftalığım hala ara ara oluyor doktor bebek büyüdüğü için miğde büyüdüğü için dedi ama pek kontorllere gittim çok kötütseniz bence gidin ama az ağrınız varsa yarın gözükürsünüz bence kafanız rahat olur hem bebeğinizi de görmiş olursunuz 🙏sağlıcakla kalın
Fatmanur250 Alt karın tarafını ağrıtıyor bi de aşırı kızlar neden olur bi cevap yazın lütfen yardımcı olun
Bbbursa Merhabalar benim de öyle 13 haftalık hamileyim. Rennie içiyorum ağrım olunca hemen kesiyor. Bide yemekten sonra uzanmamaya gayret gösterin. Yemekten sonra en az yarım saat dik durmak gerekiyormuş
Fatmanur250 Gunesmom_ karın ağrımı mide ağrısı tetikliyor ilk midem ağrıyor arttıkça karnıma vuruyor ağrı
zeynpppyllmmzz Batma gibi bir ağrı mı böyle sanki bıçak saplanır gibi bi ağrı mı ayakta iken kambur durduran tarzda bir ağrı
Fatmanur250 zeynpppyllmmzz evet evet iki büklüm edecek bıçak saplanır gibi bir ağrı bi de sanki ağırlık koymjş gibi midemin üzerine bi ağrı sırtımı ağrıtıyor
zeynpppyllmmzz Fatmanur250 yüksek bir ihtimal ya hazımsızlık ya da gaz sıkışması bende de oluyor sürekli mide ve bağırsak kısmına biraz masaj yapın gazın çıkmasını sağlayın ağrını geçecektir gaz çıkaramıyorsanız eğer ağzınıza bir çay kaşığı kimyon atıp üstüne su için inşallah rahatlarsınız