sdkln valla canım cenazemiz vardı bu hafta çorum a gittik 4 saat sürüyor oradandan 1 saat köye gitmesi sürdü 5 saat ve indigimde bacaklarım kütük gibi şişmişti 2 kerede mola verdi indim dolandım sadece uzun süre bacakların aşşagıya sallandıgı için şişiyor ben 20 haftalıgım tek sorun bacaklarım çok şişti bişey olmadı şükür dayana bilirim dersen git bişey olmaz inşallah ben dua ederek gittim dua ederek döndüm😄