Mickeylover
Mickeylover aynı durumdayım ben de. 4 gündür geçmek bilmeyen yüzüm sol tarıfındaki ağrıyla yaşıyorum, dün hastaneye gittim (almanyadayız) özellikle hamile bölümünde muayene oldum ve doktor antibiyotik ve sprey verdi(maksimum 7 gün kullan dedi) istemeye istemeye içiyorum çünkü artık acıya dayanamıyorum … 🥺 ayrıca nazal temizliğe devam etmemi söyledi. Sürekli su buharında durmaya çalışıyorum çünkü anca öyle hafifliyor, içine de biraz okaliptus yağı damlatınca daha etkili olmaya başladı. Yüzümü ovalayıp durmaktan yara olmaya başladı hatta kafayı yemek üzereyim, bir de 2,5 yaşında kızım var dinlenmek asla mümkün değil 🥲 umarım bir an önce geçer hepinize geçmiş olsun