Sumisali_ 123NurKay123 35+4 te doğum yaptım ilk kızımı 😊 normalle ilerleme olmayınca 13 saat sonunda sezaryene alındım.
Mrv_123_bg 123NurKay123 ben 36+4 te yaptım ama 30 ve 32. Haftalarda ciğer geliştirici iğne yapılmıştı. Bi sorun olmadı şükür. Şimdi oğlum iki yasında
EmirEdiz 123NurKay123 sancın mı var naso doğum başladı tam 37 de doğum yaptım hiç bir sıkıntı olmadı kilosu gelişimi iyiyse bi sıkıntı olmaz Allahın izniyle
_Ebrukaracan06_ Sumisali_ bende bugün 35+5 im hastaneye yatırdılar sancım başladı 4 cm lik açıklık varmış
Sumisali_ _Ebrukaracan06_ bebeğinizin gelişimi kilosu iyiyse dert etmeyin sorun olmaz diye düşünüyorum benim ki birde 32 haftaya uyumlu doğdu çok şükür yanımdaydı şuan 23 aylık minyon bir kız.Allah yardımcınız olsun bi avaz da sağlıkla kurtulun inşallah 🤲