Kberna Arkadaşlar bugün beta hcg oranımın 8.79 olduğunu öğrendim yumurtalığımda da 5.5 cm kist var adetim bir gün geçti sizce hamile miyim
Kumru82 Kberna https://www.gebelikhesaplama.com/beta-hcg-hesaplama/ Canımm bu sitede hcg hesaplama yapılıyor ben senın değerini girdim tahmini 3 haftalık hamilesiniz diyor 😊
Nurseymanur Yeni döllenme aşamasında olması lazım biraz daha bekle isdersen bes altı gün sonra tekrar baktr değerine ama büyük ihtimalle hamilesin benim ilk değerim 2.00 cıkmısdı